Bmom Kızlar özel muayenehaneye gidiyorum doktorumun anlaşmalı olduğu 2 hastane var gidip hastaneyle görüşmem gerekiyor mu gerekiyorsa ne zaman görüşmem gerekiyor, 31 haftalığım 33 te randevum var gittiğimde sorucam inşallah ama merak ettim
karayakaydan Bmom sadece doktorunla gorusmen yeterli canim.. Bende ozel muayaneye gidiyorum doktorum verdi fiyati falan hastane karismiyor kendisi yapiyor odemeyi
Dyguklc Bmom bizimde oyle ama doktorumuz gorusmemize gerek olmadigini o herseyi goruscegini sezaryen tarihini bize soylecegini dedi o yuzden bizde bisey yapmadik
Ekinssmoom Bmom canım bende özel muayeneye gidiyorum pazartesi sezeryan günü aldım fiyatı tarihi falan kendi doktorunla görüşüyorsun ben hastahaneye sadece bugün gittim oda doğum öncesi gerekli testler ve covit testi için seninde gitmene gerek yok doğum zamanı gitmen gerekir muhtemelen
Bmom karayakaydan mesela canım acil bir durum oldu doğum başladı vs hastaneye gittiğimde doktorumun adını verdiğimde problem olmuyor değil mi
karayakaydan Bmom hayir canim olmuyor.. Zaten o gibi durumlarda doktorunu ariyorlar cagirmak icin.. Yeter ki hangi hastane olacagini onceden doktorunla konusup kararlastir. Dogru zaman da sorunsuz bir dogum olsun insallah hepimiz icin🌼
Bmom Dyguklc anladim canım peki paket olayını falan doktor mu söylüyor biz daha hiç öyle bişey görüşmedik
Dyguklc Bmom tabi ize bastan soylemisti dogum ucretjm bu diye bizde kabul etmiştik simdi insallah haftaya kontrolde hastaneyi ayaayip gun alcak doktorumuz biz sadece bigun onceden gidio testleri yaptircakmisiz dogum sonrasida ucreti odeyecekmisiz icinde butun hersey dahil eedi 2 gun kalcaz sezaryen olcakya refakatci ucreti yemegi anestezisi bilmme nesi hersey icin ucreti soyledi
Bmom Dyguklc ücreti bende öğrendim ama detay konuşmadık 33. Haftada kontrolüm var sorucam inşallah bende teşekkür ederim, sağlıkla kucağına al inşallah ☺️