Lavanderr Kızlar 2şer gün arayla yaptırdıgım testler 16,46,55,35 ssağlıklı bir gebelik olmadığı belli doktora yarın gideceğim stres yaptım ne diyecek diye..buna benzer değerleri olan?? 😔😔
Fatma7666 Lavanderr 4defa yaşadım kimyasal gebelik kuzum olsun sıkma canını normal gebe kalman yakındır 🥰🤲🦋
seheryhb Lavanderr bende yaşadım kimyasal gebelik hiç canınızı sıkmayın tekrar hamile kaldım yani kimyasal gebelik gebelikten bile saymıyor doktorlar
Ilkayy Lavanderr ArenMom Lavanderr sakın moralini bozma ve kan verme bende aynı hataya düştüm 63 tü öğrendim 2 gün sonra kan verdim 73 tü yani 2 katına cıkmamıştı dedim vermiycem kan 2 hafta sonra doktora gidicem keseyi göremeSe ister o kan ve ne olduğunu söyler sedim iyikide kan verip pskolojimi bozmadım gittiğimde keseyi gördü. Herkesin kesesi bir olmuyor. Değerleri bir yükselmiyor
Lavanderr ArenMom kese görünmedikçe yani en azından değerler kese görüncek gibi artmadıkça oluyo değil mi kimyasal gebelik
ArenMom Lavanderr kimyasal genelikde beta 2 katı artmaz ve gittikçe düşer aslında kimyasal bir gebelik değildir düşük olmaz normal adet olursun kese zaten 3 bin küsür olunca görünüyor kimyasal asla okadar yükselmez
Lavanderr ArenMom teşekkürler canım yanıtladığın için içim rahatladı daha korkunç senaryolar vardı aklımda
Fatma7666 Lavanderr Kesinlikle kuzum Allahım tez vakitte size ve tüm isteyenlere hayırlı sağlıklı salih evlatlar nasip etsin🥰🦋🤲
ArenMom Lavanderr rica ederim canım korkma hiç normal adet olcaksın bukadar inşallah saglıklı bı gebelık elde edersın en kısa zamanda
Stmom Merhabalar gecmis olsun öncelikle, değerlere bakınca kimyasal oldugu belli. Insallah bundan sonraki gebeliginiz sağlıklı devam eder🙏
ArenMom Ilkayy Sen böyle söyleyince umutlanabılır senin betan artmış onunkınde düşüş var saglıklı bı gebelikde beta düşmez