Gamzelim12 Bugunden berı sancım vardı tuvalete cıkamadıgım için ondan sanıyordum acıle geldım ntsde hafıf duzenli sancı cıktı cok az idrarda enfeksyon cıktı 2 gunlık yatış verdı doktor cıger geliştiri igne vurdular serum taktılar yatıyorum
duranneslihan0110 Gamzelim12 kaç haftalık gebesiniz canım Allah şifanıxo versin inşallah bebeğini de sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻🤍
Minnakhamis Gamzelim12 çok geçmiş olsun canım geçen hafta bende rutin kontrol diye gittim nst istedi sancım çıkınca direk yatışımı yaptılar 😰 2 gün yattım iğne ilaç serumla sancıyı azalttılar 😞 enfeksiyon bendede var doktorum antibiyotik başlattı 🙇🏻♀️ artık daha dikkatli olmamız gerek 😑 haftamız çok yakın diye hatırlıyorum 🤔
mervetari4 Gamzelim12 Benmde bugün belime sancı giriyor akintim da arttı bebekler cok sertleşiyor buyuduklerinden diye düşünüyorm ama bi yandan da gitsemmi diyorm doktora kontrolüm haftaya salı 😏 31 +3 deym bende
Gamzelim12 Minnakhamis aynn cnm antıbıyotıkde verdıler bu zmna ıyı geldım bundan sonrası. Daha cok dıkkat ıstıyor
Minnakhamis Gamzelim12 aynen canım inşallah bundan sonrasını da hayırlısıyla atlatıp yavrularımızı vaktinde kucağımıza alırız 🤲🏻🌸