16+1gunlugum hemde 3 gebeliğim olmasına nazaran tecrübe vs hiç bişey yok korku endişe sürekli korkuyorum hamile olanlar resim paylaşınca özeniyorum rahat olduklarıni görünce keşke bende öyle olsam.diyorum her kontrole gidince bir daha takıntı yapmiycam diyorum ertesi gün bir hareketimle kendimi dinliyorum hareketler tekmeler cogalirsa ins bir nevi rahatliycaz ins sağ saglim kucağımıza alcagimiz günleride görelim ☺️