Ella2 ben yaşadım ikinci bebeğimde hastaneden çıktım ertesi gün bebek sarılık oldu hastaneye yattık o kadar dikkat etmeme rağmen sadece nir gecede hastaneden mikrop kapmışım ertesi gün dikişlerimin sol tarafı hem şişti hem yara oldu üzeri sanki uçuk gibiydi çok zor günlerdi üç hafta pansumana gittim çok zor iyileşti ve sonra o şişen yer dikişilerin üzerine sarktı öyle kaldı maalesef hastanede yatmadıysan korkma inşallah seninki öyle değildir sadece şişlikse belki kendini zorladın ondan da olabilir dikkat et yinede