EmineYavuzhan1 evet annen merhametli empatik biri.
Dünyayı iyilik kurtarırsa kurtaracak, yoksa kötülükten nençıjar, ego tatmini talihsiz bir hayat olur. İnsanide, ahlakide değil zaten vicdan çok çok önemli.
Dünyadaki ilk günah kibirdir.
Şeytan secde etmemiştir kibrinden.
O kadar irrite oluyorum öylelerinden.
Ekabir, bencil, kibirli insanlara selam dahi israf geliyor di mi insana?
Benim arkadaş seçiminde önceliğim bu kişiliktekiler. Vicdanlı, adil, dürüst, insani.
O yüzden sevdim anneni.
Sağ olsun annecin öyle söylemiş, geç olsun güç olmasın inş.
Evet bugünde gittim bitti adet olursam, ikinci adette gel tekrar dedi. İnş olmazsın dedi.
Bayağı ovdu, benim rahim doğuştan ters, onunda etkisi belki vardır kısmen fikrim yok.
Yeterki şifa olsun acımasına hiç takılma dedim:)
Aynen dediğin gibi ağzı dualı, takva, hanım hanımcık bir abla.
Kendisini çok sevdim.
Sohbet ettik bayağı, hayatından vs.
Aynen çok duyarlı, vicdanlı, temiz bi insan.
Maalesef öyle insanlar yaşadığımız şu süreçte çok çok az.
O yüzden çok kıymetli bu yürekler.
Şifa olursa inş psikolog arkadaşımıda getirmek isterim dedim.
Senden bahs ettik, bebek haberine nasıl sevindiğini falan:)
Annene/ kızkardeşini çok selam söyle canım.