Kivirciginannesi_ Arkadaşlar merhaba . 30+3 günlüğüm. Ara ara yani 2 ya da 3 saatte bir rahmin de sizi ya benzer birşey hissediyorum bazen regl sancisinda da olur ya hani rahim de bu şekilde bir sızlama hissediyorum sizce sanci mi yoksa başka birşe mi ?
Mdnyldz Kivirciginannesi_ bende burda bekleyeyim bende de bi kac gündür oluyor 28+5 teyim korkuyorum erken doğuma vs sebebiyet olur diye🥺
dugmeninannesiii Kivirciginannesi_ bende 31+5 canım karnıma saniyelik bıçak batar gibi bi ağrı saplanıyor yalancı sancımı bilemedim 😏
Mondly Kivirciginannesi_ evet yalancı sancı bebek bir yere toplanır kasıklarda ve vajinada ağrı olur önemli olan o ağrıların düzenli ve şiddetli gelmemesi 30 haftadan itibaren o sancılar başlıyor doğuma kadar bebek kendini hazırlıyor gerçek sancı o an hissettiğin ağrının iki katı olarak başlıyor
balkiz12 Kivirciginannesi_ canım bende aynı haftadayım ara sıra bendede oluyor kaşlar gevşeyip doğuma hazırlık yapıyormuş korkma yalancı sancılarda olabilir ama tabiki doğuma hazırlık normal yani
Kivirciginannesi_ dugmeninannesiii evde eşimde yok valla inşallah normaldir böyle şeyler. Ilk olunca tabii insan tedirgin oluyor .😄 Doktora gittiğimde soracagm
Kivirciginannesi_ Mondly ayy şimdiden böyleyse valla vay halimize :)) düz yürüyemiyorum bile olunca :))
Mondly Kivirciginannesi_ günler ilerledikçe ağrının şiddeti de biraz artıyor benim ikinci hamileliğim ilk oğlumda sadece ah diyordum bunda ağdı girince evi inletiyorum 😂
Kivirciginannesi_ balkiz12 demek ki normal doğum olsa sancı yi çok merak ediyordum yüzde 10 lik bi ağrıyı hissettim merakım gitti😄
balkiz12 Kivirciginannesi_ ben bi gaz sancısı yaşadımda yerleri tırmaladım onun kim bilir kaç katıdır 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️