Tahamm47 Kizlar merhaba bu saatte yaziyorum ama çok heyecanliyim.👶🥰 Elimle bebeğimi hissetmeye çalıştım küçük kalp atışı gibi atıyordu yani yine emin olamadım ama bilenler bilir. Sizce bebeğimin kipirtisimi yani kalp atışı gibi atiyor. 17. Haftadim
byzza16 Tahamm47 evet bu bebeğin hareketi olabilir ☺️ bende ilk hissettiğimde elim karnımdayken böyle mısır patlaması gibi bir an pıt pıt bir şey oldu ☺️ bende 17 hftda hissetmiştim
Gizmolata Tahamm47 bende 17+5 te hissetmiştim ilk🥰 böyle içinde kelebek kanat çırpıyormuş gibi harika bir duygu🥰
Bebegimibeklerken1 Tahamm47 evet bebek hareketi bende 17. Haftadayim doktor hissedersin seyrime şeklinde demisti
Sanem123 Hayır değil canım o senin kendi kalbin koluna falan da dokunsan aynısı olur pıt pıt atar benim 22.hafta da hissetmeye başlamıştım senin içinde daha erken
minikmercimek Sanem123 bende 18. Haftamda aynı bu şekilde hissetmiştim 32. Haftamdayım hala o zamanlarda ki aynı şeyin daha kuvvetlisi oluyor :) herkeste farklılık olabiliyor 🌸
Dilangunes Sanem123 bende 22+5 hamileyim 1 gün hissediyorum 3 gün hissetmiyorum hissetsemde çok az niye böyle halbuki ilk kez 18. Haftada hissetmiştim
Sanem123 Bestofatma ilk gebeliklerde 20. Haftadan önce hissedilmiyor bir de kendi tecrübeme dayanarak söylüyorum şuan 37.haftadayım
byzza16 Sanem123 doktorum zayıflar daha çabuk hisseder demişti bana bende 51 kiloyum 17. Haftada hissettim. Kimisi erken hissedebiliyormus benim gibi kimi de 24-25 e kadar hissetmiyor mesela değişiyor
Tahamm47 Sanem123 20. Haftami 😱 ben çok sabırsızlanıyorum ya üstüne bide herkez bana soruyor hissetmedinmi ??? Diye sıkıldım artık bu sorudan herkez herşeyi ne kadar da merak ediyor
Tahamm47 Ya bilmiyorum elimle hissetmeye çalışınca kalp atışı gibi atan bişey var 😅 tam gobegimin alt kısmında🤔
Ruyasusam Tahamm47 bende 17. Haftada hissettim göbek deliğimin 4 parmak falan altında pıt pıt bisey hissettim. Basta emin olamadım bebek mi diye ama haftalar geçtikçe şiddeti arttı o zaman emin oldum ayni hareketin git gide kuvvetlisi oluyor. Simdi 20. Haftadayim vurduğunda göbeğim titreşiyor valla.🤭 ilk haftalar otururken hatta hafif öne doğru kambur otururken hissediyordum simdi yatarken otururken ayakta bile hissediyorum 🥰
kucuktosbik27 Tahamm47 elinle kalp atışı gibi hissediyorsan parmal uçlarında yada baş parmağının yanlarında falan o senin kalp atışın canım o kıpırtıyı elle hissetmek ileriki haftalarda oluyor ama içerden hissediyyorsan kesin bebiştir☺️ şuan kasıklarından 2 3 parmak üstte rahmin o hizalarda içerden pıt pıt bişe hissedersen bebiştir☺️bende ozamanlar hissettim ama elle hissetmek dışardan görmej daha geç oluyor malesef☺️
Pelin__1 Tahamm47 nabız gibi düzenli ve sürekli hissetmediyseniz, böyle pıt diye vurup kaçtıysa bebiştir😊 zaten nabızdan farklı oluyor anlarsınız