Ecmm ben önce medikalparkta emine emsal hanımla başladım çok memnundum ancak hayat hastanesi ve doruk bize indirimli olduğu için ordan doktor seçicektim önce yıldırım doruk gizem hanıma gittim hiç memnun kalmadım sonra birkaç kişi bana naile hanımı söyledi gizem hanımdan kat ve kat daha iyi tabiki bilgilendiriyor ve insanı gereksiz yere telaşa sokmuyor umarım normal doğum konusunda da destekleyicidir diye düşünüyorum ancak genelde hep sezeryan yaptığını farkettim benide o düşündürüyor 37 den sonrada doktor değiştirmek pek istemiyorum