Hanımlar nasılsınız? 🙂 Mart bebeleri biraz nazlı çıktı sanırım gelmek istemiyorlar 🙈 nasıl geçiyor son günler, vaktinizi nasıl değerlendiriyorsunuz, hazırlıklar tamam mı 🙈😊 ne sancı var ne gelen var ne giden 😊 hayırlı zamanda olsun diye dua ediyoruz hep acelemiz yok o ne zaman geleceğini gayet iyi bilir diyoruz😊 fakat ufak ufak doğum korkusu mu desem telaşı mı desem heyecanı mı desem başladı bende 🤤 birbirimizi sakinleştirelim lütfen 🙈