Deryakayabasi kız daha çocuk senden bile beslenmiyor acıkınca bir iki badem ceviz fındık falan ye en azından folik asit aldın bebiş😅 psikolojik oluyor bu durumlar hormon artışıda etkili tabi bebek kordonu göbeğe kavuşmadı daha 1kaç haftaya beslenmeye başlayacak inşallah birde sen yemej yemesende o senden alacağı bütün vitaminleri enerjiyi alıyor zaten ondan korkmana hiç gerek yok ☺️ ben 31 haftalık oldum geçen haftadan beri yeme isteği arttı bebek kilo aldıkça enerji ihtiyacı artıyor oda 300 gr fazladan yemeye tekabül ediyor yani ☺️