Merhabalar bende 31.haftama gircem inşallah 24.haftada hissetmeye başladım oda gündüz hareket yok ,gece uyumadan yahut yemek sonraları sadece. suanda hala öyleyiz dün kontrolüm vardı doktoruma sordum anormal bır şey olmadığını soyledı her bebegın hareketleri rutini farklı olabılır dedı .Sizde sessız sakın bır yerde sekerlı şeyler sonrasında hussetmeye çalışın bı inşallah anormal bi durum yoktur .