Fatma_0 Merhaba 38 haftalık hamileyim. Doğumum normal olacak inşallah bi engel çıkmazsa. Meryem ana otu aldım fakat doğum anında kullanımı nasıl olacak doğru kullanı mı nedir?
isimsizbiranne Fatma_0 sancilarin basladiginda ilim suya atiyorsun o acilirken ota bakip rahiminin de o sekil acildigini hayal ediyosun psikolojik etkisi var diyolla ben bu sekilde biliyorum 36 haftaligim yapacagim insallah denemekten zarar gelmez
Buketkucuk Fatma_0 doğru kullanımı herkese göre değişiyor, herkes birşey söylüyor canım ama ben ne yapacağımı söyleyeyim tabii yapmadan yine iyice araştıracağım ama ben yatışım verildiğinde doğum başladığında nasipse suya koyacağım annem bildiği duaları ve meryem suresini okuyacak inşallah ot ile beraber açılacağım bende, doğumum Allah’ın izniyle bittiğinde de sudan çıkaracağız suyu dökeceğiz otun kapanmasını bekleyeceğiz kimisi içiyor karnına sürüyor falan ama ben içmeyi düşünmüyorum yine araştıracağım ama kullanmadan önce
mrhbslm Sancılar biraz başlayınca onu bir kavanoza koyuyorsunuz okuyabilen Meryem suresi,Yasin suresi,inşirah,felak nas sureleri vs okuyup üflüyor ona. Siz de bir yudum şifa niyetine içersiniz. Allah’ın izniyle onun açıldığı gibi rahmin açıldığını düşünün 😊
Berfin3 Bi kadin vardi burda paylasmisti o sancısı baslamadan once koymus suya suyunu da ara ara içmişti yanlis hatırlamiyorsam iki gün sonra doğurmuştu. İnsallah bu paylasimi görür size yardimci olur