Gundan kaçıncı gün cıkardıgımı hatırlamıyorum ama ben deli gibi kayısı suyu tüketiyodum sezaryenden öncede baslamıstım. Ekmek türü de hic tüketmemiştim cıktı bi sekilde stres olmayın. Olup gidiyor. İlk etapta hemoroid olur gibi oldum. Oda hızlıca iyileşti ben ertesş
İ gün normale dönmüştüm hele 1 hafta gecince hic doğurmamıs gibiydim. Bu arada benşm bebegşmde kuvöze alımdı hergün saat 2 de yarım saat görme hakkım vardı bne tüm gücümü ona ayırıyodum. Hic baska bşr sey hatrlamıyorum. İlk gün belki yürümek zordu oraya gidip oturup kızımı koynuma almak zordu belki ama tüm enerjimi kızıma vermişim. 56 gün oldu sanki ben degilim ameliyst olan