Aysenturnaaa tabikide sağlıklı doğumlar yaşasın herkez ama almanyada seçim hakkın yok son ana kadar normal gelmesi için elinden geleni yapiorlar… her ikiside anne sonuçta ha normal doğurmuşsun ha sezeryan.. ama burda yok öyle ben sezeryan olcam diyip senin isteģin için sezeryan yapmiyorlar.. benim mesela sezeryana karşı korkum var yani genel olarak ameliyata karşı korkum var 🥺 o yüzden seçim hakkim olsa seçmezdiim 🤭