Haftasını hatırlamıyorum ama o aralar ben de sancılar yaşamıştım. Hatta Bi ara çok ağrılıydı. Doktorum idrar testi yaptı enfeksiyon vardı fitil verdi kullandım geçti çok şükür. Öyle birşey de olabilir. Doktorunu muhakkak haberdar et. Ne olur ne olmaz.