isa25 36 haftalığız. bu gün ultrasona gittik. 2330 gram bizim beyefendi 👶🏻😍 sizde kilolar kaç kızlar?
Hande2017 36+4 haftalıkken gittğimde 3.078 gr dı.Çok şükür herşey yolunda herkese sağlıklı doğumlar🙏🏽
isa25 ay panik yaptım şimdi 🙀 minnak bişey o zaman benimkisi.... ben çok büyümesin, kolay doğum olsun diye ekmeği, tatlıyı filan kestim kaç haftadır. ondan olsa gerek....
Enis isa25 beslenmede önemli olan süt ve süt ürünleri zaten yumurta vs aynı zamanda panik yapma bence önemli olan sağlıklı olması bende 4 kiloyu bulursa normal yapamam diye panikteyim :(
Civcivinannesi isa25 panikleme güzel anne her bebeğin yapısı bünyesi farklı herkesin kilosu aynı olacak diye bir şey yol sonuçta haftası ile uyumlu bir bebek hem çok kilolu olunca doktorlar normal Doğum olmaz diyor o yüzden üzülme ama beslenmene dikkkat et ekmek çok önemli değil ama süt yumurta peynir yoğurt bunlsr önemli ❤️
isa25 Enis aynen ya. ilk doğum onun heyecanı var zaten, nasıl olacak, ne olacaklar felan.... bir de büyük olursa hiç doğuramam diye dikkat etmeye çalışıyorum
isa25 Civcivinannesi çok teşekkür ederim 😍 beni annem 3200 doğurmuş oğlum da annesi gibi olmak istedi her halde) (süt, süt ürünler ve yumurtamız yerinde)