elf-97 eğer bebeğin gelişimi daha sonradan ilerlediyse atak yaptıysa yine adetine göre doğum olmalı bence. cünkü ciğer gelişimi adet tarihine göre olur.sezeryan da yaparsan erkenden aldrtma. Eğer en basından beri 3 hafta önceden gidiyorsa erken döllenme olmustır. Üstüne görme olayı gibi. Ama bebek kilolı gel alalım 36 37 yaptrtma bence.