Kızlar bn 31 haftalık hamileyim dün gece sancım oldu sabah hastaneye gettim serum taktılar tahlil yapıldı doktorum alttan muayene yaptı sonuç olarak enfeksiyon dedi eve geldim lavabo ya çıktım bembe leke geldi acaba bu kötü birşeymi nolur bilgilendirin 😣😣çok korkuyorum hastaneye gitmem gerekiyormu?