Kızlar merhaba düzensiz ama daha önce olmayan ve gün boyu geçmeyen sancılarım vardı devlete gittim 2 cm açıklık dedi ve ebe 24-48 saat arası doğurursun dedi
ben de doktoruma yazdım randevum cuma günü ama yarın erkenden gel dedi epidural istiyorum o da 4 cmden sonra yapılmıyor sizce yarın yatışım yapılırmı