fatmaklncc 16+3 haftalik hamileyim ikili test sonucum riskli cikti beni perinatoloji bolumune yonlendirdidiler bole bisey yasayan varmi korkuyorum bisey olucak diye Diger sorumda camur gibi kahverengi akintim oluyor normalmi sizce Tesekkur ederim😊
Nurcihn fatmaklncc akıntıniz normal değil doktora söyleyin düşük önleyici verir size risk içinde o bölüme git korkma
ironbaby fatmaklncc arkadaşımda da risk çıkmıştı, perinatoloğa gitti ve herşey normal dediler. Şimdi 32haftalık çok şükür herşey yolunda
Sanem123 Detaylı ultrason da daha iyi sonuç alabilirsiniz inşallah iyi bir perinatoloğa gitmenizi tavsiye ederim
sezcag Kahverengi akıntı bende de oldu doktorum pembe veya kırmızı olmadığı sürece korkma dedi ama yinede progestan verdi onu kullanıyorum
ironbaby fatmaklncc inşallah 🙏🏻 Anneliğin yarısı kaygıymış 😕 her kontrol, her test ayrı bir kaygı benim için de, rabbim güzel sonuçlarla karşılaştırsın hepimizi