kinandolay Merhaba kızlar. Bugun 30. haftaya girdik, normalde korkmuyordum ama günler yaklaştıkça beni bi doğum korkusu sardı. Doğum yapabilecek miyim, bebek olunca hayatımda neler değişicek. Başarabilir miyim gibi düşüncelere kapıldım. Siz ne durumdasınız? 🥺
Dryalp kinandolay benım sezeryandı bende cok korkuyordum acırmı diye cok sukur hiç anlamadım birşey sadece midem bulandı amelıyatta suan bi 10günlük olduk biraz lohusalık psikolojım var acaba bakabılırmıyım iyi felan diye
Zeynepsuveannesi kinandolay bende 38 haftamdayım aşırı bi korkum yok ama ilk doğumum çok zor oldu yine aynı zorluğu yaşarım diye korkuyorum
Mervee26 kinandolay Korktuğunuz şeyleri doktorunuza danışın. Ben de çok korkuyordum. Normal doğum istiyorum ama kesi atılır mı, dikişleri hisseder miyim en korktuğum şeylerdi. Doktorumla konuştuk epey rahatladım. Az da kaldı, hala bilmediğim bir şey yaşayacağım için çekincelerim var ama bebeğime kavuşma arzusu çok daha baskın 😊
Mutlulugumm123 Zeynepsuveannesi bende 37+4 haftaligim 2.dogumum olucak bnde sizin gbi ilk dogumum psikolojime çok işlemiş korkuyorum dogumdan normaldi dogumum
Hellolo 28den merhaba bende korkuyorum Ama bi şekilde çıkacak bu çocuk diye teselli bulmaya çalışıyorum 😁
17ekiiimmmm Mervee26 bilmeden doğuma gitmek en güzeli bence. Şuan 33 haftalığım 2. Hamileliğim başıma ne gelicek neler yaşıycam hepsini biliyorum zaman yaklaştıkça korkum artıyo 2. Olmasına rağmen
Butterfly1 Mervee26 bende bundan korkuyorum işte bi kaç kişi bana canlı canlı kesip dikiyola normal doğumda dediler sırf o yüzden normal doğum korkusu başladı
Sevinc24 17ekiiimmmm o bende de var genel anestezi olmuştum uyanınca çok acı hissettim yine öyle olacak diye korkuyorum
Mervee26 17ekiiimmmm her doğum birbirinin aynısı değil. Siz de daha iyi olacağını düşünerek girin. İnsan biraz da kendi psikoloğu olup kendine moral verecek 😊
Cerla Bendede korku var ama doğum değil halden anlamayan insanların eline düşerim die doğumda kolay değil ama öyle yada böyle illaki doğacak allahım hepimizi Bi avazda kurtarsın 32 haftamdayım ilk kızım 35de doğmuştu bundada ilaç kullanıyorum bakalım hayırlısıyla
Neslihank90 Bende 32. Haftalik oldum zaman yaklaştıkca heycan basliyor dogurabilirmiyim yapabilirmiyim acaba. RABBIM butun hamile olan annelerime güc kuvvet versin tek nefeste kurtarsin insallah.
Mervee26 Butterfly1 epidural istiyorsanız hiç hissetmiyormuşsunuz. -ki zor durumda kalmadan kesi atmam dedi doktorum. Epidural istemezseniz yine de uyuşturuyorlarmış. Siz de doktorunuza danışın ki kafanız uyuşmazsa başka doktora geçersiniz.
Htc18 Butterfly1 hıc korkmanıza gerek yok hiç birşey hissetmiyorsunuz ben kesi attığını anlamamıştım sadece dikerken dikiş attığını anladım ama acı felan yok sadece hissediyorsun
Zeynepsuveannesi Mutlulugumm123 bende normal doğum yaptım 4.650 gramdı oğlum çatı geniş diye almadılar sezeryana kesiyi çok attılar 11 dikisim vardı 40 günlüktü oğlum özel de dikişler tekrar sökülüp dikildi hiç bir tane dikiş düşmedi 40 güne kadar ve doktor dikiş berbat dedi o yüzden yine aynı şeyler olir mu diye korkuyorum
Mutlulugumm123 Zeynepsuveannesi bende dikis falan değil de o sanci anından cok korkuyorum hele suni sancidan 😩😩 ilk dogumdan etkilendigim icin