Dryalp Dilaraksknclk oluyor canım benım oldu ntsye bağlanmıştım sancım çıkınca baktı doktor açılma varmı diye sancı olmasa bakmazdı
Gulsah91 Dilaraksknclk Eğer gününüz dolmadan sancı gelirse açılma var mı diye bakarlar açılma başladıysa sezaryene alırlar ama bi sorun olmayınca bakmıyorlar