Umay1m benimde doktorum Ceyhun bey 2.gebeligim ilkinde de Ceyhun beydi. 9nisanda çağırdı gün verecek anesteziyle görüşecekmişim kan felan verecekmişim nstye felan gircem. Doğum ücretini şubat gibi sorduğumda herşey dahil 4000 demişlerdi ekstra birşey alınmıyor dedi covid testinden de korkuyorum biraz açıkçası hemde merak ettim ücret istiyorlarmi diye :) teşekkür ederim bu arada