Merveakbb 38+4 haftaligim 1 haftadir aşiri terliyorum sancimda var ama dogum için gunumun dolmasi yada suyun gelmesi gerekiyomuş sizinde olan varmi
denizel Merveakbb bende 36+5′im aynı sorun bende de var bir haftadır afakanlar basıyor inanılmaz sıcaklıyor ve terliyorum. Bu doğumun yaklaştığının belirtisi mi bilemiyorum
Zeynepsuveannesi Merveakbb aynı haftadayız cnm ama aynı terleme bendede var otururken yatarken sabit dururken daha çok terliyorum ama sancim yok
Serendipity Merveakbb bende de hicbir agri sanci belirti yok, bebek daha kanala inmemisti. suyum azalmisti gecen hafta eger azalmasi durursa 40a kadar beklicem gibi duruyor bizimkisinin rahati yerinde beni de hic yormadi sag olsun 😊
Merveakbb Prensesannesi41 Aşiri terliyom bende sabah yataktan kalkiyom su gibiyim resmen bu sogukta kombiyi bile açmiyom
Merveakbb denizel Bende bilmiyorum canim 1 haftadir sanci çekiyorum nişanda geldi bakalim ne zman dogum olacak
Merveakbb Serendipity Kendi sancini çekmek iyi canim dogum için benim sancim açilmama yetmiyo 1 cm açiklik vardi
Serendipity Merveakbb benim bebek kanala inse sancimi beklicez ama cok yukaridaymis daha bakalim 40a kadar inmezse mecbur suni sanci ile baslamayi denicez 🙄
Merveakbb Serendipity Benimkide tam kanala girmedi kontrolede hiç gitmedim acildeki doktor 41 haftaya kadar beklersin diyo
Serendipity Merveakbb ayy ozeldeki doktorlar biraz daha erkenci hemen sezeryana alma derdinde genelde. ben de beklerim 41i aslinda hic acelem yok ama benim bir de suyun azalma durumu baslamisti belki o yuzden surec hizlanabilir :(
Merveakbb Serendipity Havuç suyu iç canim bol bol bide 4 litreye yakin su iç bebişler ne zman gelmek isterse o zaman gelsinler saglikla sihatle
Serendipity Merveakbb iciyorum ikisini de bol bol saglicakla gelsinler de onemli olan o gercekten, amin hepimiz saglicakla ve kolaylikla kavusalim insallah 🌸