kalben_duam Canım benim, bu doğumda benimde yanımda kimse olmayacak. Pandemiden dolayı ve stres yaşamak istemediğim için. İlk gebeliğimde birileri vardı ama stres oldum canım. Olmaması inanki daha iyi. Sezeryan sonrası seni kaldıracaklar yürümek için. Ondan sonra bol bol yürü. Ben hiç yatmamıştım. 2.gün kendi işlerimi yapabildim. Nazlı bir yapın yoksa eğer sende hemen ayaklanırsın. Bebeğine yetersin merak etme. Hatta öyle ki, bebeğinin o an ne istediğine annelik içgüdüsü ile sen hemen anlayacaksın. Yanında birileri olunca bebeğin sana kalmıyo daha stres oluyorsun, ilgilenmek isterken her kafadan bi ses çıkıyo. İnanki senin yalnızlık diye üzüldüğün şey aslında doğum sonrası en hayırlısı😄 Lohusa sendromuna girmezsin en azından. Eşinde sana yardımcı olur. Ben mesela pilav hariç, tüm yemeklerimi yapıp difrize attım. Çorba sarma börek köfte taze fasulye vs gibi canım. Çıkar ısıt ye. İmkanın zamanın varsa yap at canım. Sadece yemek lazım olacak çünkü sana. Hem hiçkimsem yok deme bi daha. Eşin yanında ve Rabbin seninle.