Merhaba. Hamileligimi ögrendigimde betahcg biraz düşüktü 203 cıkmıştı iki gün sonra 475 cıktı. 1 hafta sonra özel doktora gittik doktor keseyi göremedim senin kistin var hem hamile olman zor dedi kesin dış gebelik dedi hemen kürtaj olman gerekiyor yoksa sende ölürsün dedi eşimide benide korkuttu ama ben başka doktora gitmek istedim ertesi gün erkenden başka hastaneye gittik keseyigördü doktor diger doktorun söylediklerini söyledim nasıl doktormuş öyle kan testi filan yapmadan tanı koymuş dedi 5 gün sonra tekrar gelin kalp atışları için dedi kalp atışlarınıda duyduk. İlk gittigimiz doktor resmen canlı canlı bebegimi alacaktı. 35 haftada dogum için anneme gitmiştim. Doktor kontrolü derken 1 hafta gecti cuma sabah doktora gittim 36+6 haftalıktık 3 kere nst girdim ama doktor birşey demedi sancım da yoktu. Eve geldik akşam saat 9 20 kızımın ultrasyon fotograflarına bakarken biranda suyum geldi anneme dedim ilk inanmadı bonyoya gittim cok aşırı geliyor gebelik şekeri vardı ama suyum normaldi hersey normaldi bende daha sancı yoktu sakindim annem panik yaptı anne bi duş alıyım dedim ama coktan hazırlanmış hastanenin yolunu tuttuk arabada sancım gelmeye başladı hasteneye gidinceye kadar ne kadar cektim 7 dk bir dk geliyordu sancı odasında doktorum acıklıgıma baktıktı 1cm dedi daha sonra sancılarım sıklaşmaya başladı 3 dk geliyordu saat gece 1 olmuştu eşim geliyor annem geliyordu yanıma annem normaldogumda cok ısrar ediyordu ama ben dayanamıyordum bide sürekli suyum geliyor ve kızımın kalp atışları hızlı oldugu için sürekli nstye baglı duruyordum bi ara eşime eger sezeryan olmazsam bidaha dogurmam demiştim. Doktor suni sancıyı sabah baglayalım 7 de dedi. Saat 3 oldu benim sancılar 1 dk bir gelmeye başladı doktor acıklıgama baktı 2cm dedi ama dayanamıyordum bana ıkınma geliyordu doktor ıkınma diyordu. Kızım dogum kanalına inmemiş kafası sol böbregimin altındaydı. Beni sezaryana alın demeye başladım doktor sabahı bekleyelim diyordu. Saat 5 oldu benim sancılar yarım saniyede 1 dk boyunca sürüyordu tam 3 kere afedersiniz midem bulandı cıkardım. nstye baglı degilken dogumu kolaylaştıracak hareketler yapıyordum.sabah 7 de artık dayanamıyordum doktorum acıklıgıma baktı 3cm dedi. Dogum kanalım darmış catım dogum için darmış artık sezaryen istiyorum dedim tamam dedi hemen sezaryana hazırladılar cumartesi sabah 37 haftalıkken saat 7 bucukta sezaryana alındım ama cok korkuyordum. Beni sakinleştirmek için müzik actılar benimle konuştular cok ilgiliydiler 8 iki gece kızımın sesini duydum gördüm öptüm kokladım daha sonra yogun bakıma götürdüler bende gebelik şekeri oldugu için ve kalbi hızlı attıgı için kontrol amaçlı dediler. Ben cıktım eşim ve annem kapıda beni bekliyordu odaya gittik saat 12 gibi kızımı getirdiler. Cok güzel bir duygu allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. Sezaryan biraz zor ama cokta kötü degil ben 2 güne ayaklandım tamam ilk gün zor oluyor ama sonra geciyor. Baya bir gec olsada bu kızımın dogum hikayesi. Şimdi ikinci bebegimizi bekliyoruz 26+1 haftalık. İlk ögrendigimizde şok olduk beklemiyorduk. Ben agladım kızıma ihanet ediyormuşum gibi hissettim ama şimdi iyikide olmuş cok mutluyum sabırla bekliyoruz bebegimizi.