Ay bende eşimin adını vermek istiyorum. Ekrem ama yanına başka bir isim koymiycam. Bunu söylediğimde etrafındakilere hep olumsuz laflar işittim. Deme ki tek değilmişim. Bende Ekrem ismini çok demode buluyorum ama esimi de çok seviyorum ve birazda beni çekemeyenler için koymak istiyorum. Bende çok kararsızim