Sanem123 oznuryakup44 genellikle ağrılar magnezyum eksikliğinden oluyor gebelikte bebek büyüdükçe sürekli biyerimiz ağrıyor ben doktoruma söylediğime magvital verdi bana beni rahatlattı her gün içiyorum sizde doktorunuza danışın bir çözümünü söyler size
Ozlemozlem1 Ben bunu doktoruma söylediğimde kalsiyum eksikliğinden olur demişti daha fazla süt ürünleri tüketmeniz gerekebilir
Sedyas Magnezyum eksikliğinden de olabiliyormuş. Benimde agrıyordu kalcam ben maden suyuyla muzu birlikte tuketıyorum öyle duymuştum beraber tuketmeye basladıktan sonra biraz gectı. Yine arada agrıyor ama fazla degil. ☺️
zk92 Ben de 18 haftalığım şimdiden feci bir ağrım var. Geçirilmiş skolyoz rahatsızlığım vardı o da etki ediyor tabi. Ama yaşadıklarımız normalmiş. Doktoruma sormuştum.