El-is Lohusa takımlarının bedeni ne olmalı kızlar sizce doğumdan sonra giymek için pijama takımı alcam ama şimdi 70kiloyum doğuma daha 3 ayım var ne beden alsam bilemiyorum eskiden 38 beden giyinirdim
Busehnm El-is ben normalde m giyiyorum yeni dogum yapan arkadaslarima danistim kendi bedenini al dediler ben de yine m aldim
Catmom El-is ben hamilelik öncesi 34 beden giyiyordum hamile kıyafetleri pijamaları genelde 36 dan başlıyor. 36 alıyorum azıcık bol geliyor ama idare ediyorum. Ama kilo alımınıza da bağlı
Beyziikoo El-is 62 ile gebe kaldım şu an 38.haftama gireceğim ve 75 76 çıkıyorum her şeyimi XL aldım. Hamile külodunu da öyle aldım çok rahatlıkla kullandım 🤗