Gamze18 1Anne2Bebek1Kopek ben 18e giriyorum bu hafta içerisinde bir kıpırdılar hissettim ilk başta anlamadım sonra farkettim ama hala bağırsak hareketleri mi diyorum 😂😂
ozlemak42 1Anne2Bebek1Kopek 2. Gebeliginse hissedersin çok az da olsa ama ilkse 19 dan once hissetmen cok zor canım
1Anne2Bebek1Kopek Gamze18 Degildir bence ilk gebeligim de oglumu 16+3 de hissetmistim. Suan kizima hamileyim merakla bekliyorum hareket ettikleri zaman insanin ici daha bi rahat oluyo💞💞
1Anne2Bebek1Kopek Selinda 🤭🤭 Bazi bebekler oyle oluyo ya uslu oluyo yada hafif hareket ediyolar ama bence yakindir sizin de
1Anne2Bebek1Kopek ozlemak42 ilk gebeligim de 16+3 de hissettim canim videosu da var karnimin😊 o yuzden bunu heran bekliyorum🌺
ozlemak42 1Anne2Bebek1Kopek gerçekten mi ben 19 da kasigimda çok belli belirsiz hissetmiştim sadece tecrübeli annelerin 16 da hissettigini duymuştum benimde ikinci sabırsızlıkla 16 yi bekliyorum 😄
zk92 18 haftalığım bir iki kere hissettim ama net değil. Bağırsak hareketidir heralde dedim ama bilemiyorum 🤷 ben de merakla bekliyorum
annee27 1Anne2Bebek1Kopek 15+5 te fln hissettm oglumuda 15+4 te hissetmistm 17 olcaz hergecen gun daha belirgn hissediyirm ama hala bi tekme dglde balik cirpinmasi gbi 🤭😅🧚♀️