Tugceek Bugün fark edilir bir şekilde göbeğimin aşağıya düştüğünü söylediler ben de dikkatli bakınca fark ettim cidden aşağıya inmiş sizce erken doğum belirtisi mi? ☹️ Böyle erken düşüp de normal zamanında doğuran var mıı