Htc78 ben böyle bir seçenek olduğuna inanmıyorum, normal diye tutturmak da sezeryan diye tutturmak da anlamsız. Herseyin doğalı normali makbul, doğum bebeğimizi bize kavuşturan bir araç, yeter ki sağlıkla gelsin, haa bebegin sağlığını tehdit eden durum olursa Allah korusun sezeryan da olur, önemli olan anne ve bebeğin sağlığı. Bu tercihleri düşünüp kendinizi strese sokmaktansa en azından youtubedan doğum korkusuyla alakalı nefes egzersizleriyle alakalı, kegel egzersizleriyle alakali, bebek bakımı ve eğitimiyle alakali bir sürü video izleyip bebeğinize hazirlanabilirsiniz, ben öyle yapıyorum şahsen ☺️