Çaysız kahvaltı yapamam ilaci ictikten 1 2 saat sonra anca icilebilirmiş (biliyorum aslinda hic icmemem lazim ama yapamıyorum) gece zaten cok sık tuvalete su icmeye kalktığım icin 4 5 gibi iciyorum banada kabızlık yaptı diyemem ama eskisi gibi cikamiyorum bu ara portakal suyuna dadandim o sanki baya rahatlatti beni