Kızlar merhaba iyi akşamlar , çok kısa özet geçerek bir sey anlatmak istiyorum. 17 haftalık hamileyim ve malum virüs var hayatımızda . Pandemiden dolayı doktor kimseyle kolay kolay görüşmemem gerektiğini en azından toplu kalabalık ortama girmemem gerektiğini söyledi olması gerektiği gibi.. Ve ilk üç ayım çok hassas geçti kusmalarım çok oluyordu. Kayınvalidemimde geçen gün 5-6 kişilik arkadaş grubu misafirleri geldi ve ben gelmek istemediğimi bu konuda hassas olduğumu anlayışla karşılamasını rica eritme.. ama malesef misafirlerini ağırladıktan sonra bana çok şey söyledi.. “ kayınvalide olarak gelinimin orda olup misafirlere karşı beni göstermek istediğini .. benim onu saymadığımı saygısızlık yaptıgımı ve gelen misafirlerin beni kınadıgını söyledi..” " ve bende bu durumun keyfi değil istisnai oldugunu anlayışlı olmasını gerektiğini söyledim.. Sizce bu mesele bu kadar büyütülecek bir mevzu mu? Benim , torununun sağlığı mı misafirleri mi daha önemli sizce? Ya da bu saymamak mı oluyor .. Gerçekten anlam veremiyorum.. Herkesin istediği şeyleri yapmayınca neden kötü oluyoruz..