Esranur1 Covid olabilir evet. Ama panik yapmayın. Bende de aynı şekilde hafif boğaz ağrısı, burun akıntısı şeklinde geçti. Öksürük çok çok az oldu, hapşırdım aksine. Halsizlik sadece bir gün oldu. Ateş hiç olmadı. Koku tat başta değil ilerleyen günlerde gitti. Genel olarak çok hafif semptomlarla atlattım hastalığı. Eşim daha ağır geçirdi. Bizim hamilelikten dolayı aldığımız vitamin takviyeleri işe yarıyor sanırım.