Damla________ Yelizcevik hamile olduğunu bilirlerse almamaları lazım çünkü yasak 🚫 ama çalıştığın esnada öğrenmiş olursan ağır kaldırmamak kimyasaldan uzak tutmak vb şartıyla çalışabiliyorsun kendine güveniyorsan çalış derim
Yelizcevik Busraaras aynen öyle ne kadar insan bazen of bu saatte işe mi gidilir dese de çalışmak güzel gerçekten
Damla________ Yelizcevik ben öyle biliyorum bile bile almazlar çünkü bi çok şeyi yaptırmak yasak hamileye
Bebegim Mide bulantıların eğer olursa izin alman gerektiği zamanlar olabilir canım çünkü kafanı dahi kaldıramıyosun halsizlikten ve bulantıdan. Birde inş olmaz tabi benim mesela 8. Haftamda kesenin yanında kanama kesesi vardı 3 hafta yatıcaksın temizlik ağır kaldırma yürüyüş yasak dedi böyle durumlarda dikkat etmen gerekiyor canım benim işim ayakta olduğu için cesaret edemedim çalışmaya masa başı olsaydım devam etmek isterdim 🙂
gizemgnll Ben 3 vardiya çalışıyorum, hamilelik ten sonra iki vardiya ya düşürdüler, calıstıgım yeri değiştirdiler istediğim zaman da revire gidip uyuyuyabiliyorum, hamile kaldığında çalışıyorsan hamilelik ve çocuk bir yaşına gelene kadar işten çıkartamıyorlar