AlazveAnnesi Ayrıca tamamen normal dogum yanlısı bi doktor sezeryan en son care der hep 🙏🏼♥️ Ki aşırı korkmama rağmen normal dogumu beklıyorum 😨😀
AlazveAnnesi Ftm34 elimde değil ki hep o an yaşayacagım acı nasıl ne derecede olacak nasıl bi zorlama olacak o aklımdan cıkmıyo
Aynrgkagc Ftm34 hastahaneye gore değişiyor doğum fiyatlari sezeryan normal durumuna göre de değişiyor arkadaşım yanlış bilmiyorsam 2500 ye doğum yaptı ama emin değilim cengelkoyde yaptı doğumunu
Ftm34 AlazveAnnesi https://instagram.com/gebeegitimokulu?igshid=65jrhres61k1 instagramda bu sayfadan dm yoluyla ulaşabilirsin Etfal devlet hastanesi nin ücretsiz zoom üzerinden 7 günlük dersi oluyor ben katıldım katılmanı tavsiye ediyorum canım
Ftm34 AlazveAnnesi doğumun ne zaman bilmiyorum ama nisan kuru başlayacak kayıt yaptırabilirsin ücretsiz
Ftm34 Bu korkuların falan. Gereksız olduğunu anlıyor insan nefes egzersizleri falan gösteriliyor bebek bakım lohusalık aklına ne gelirse
AlazveAnnesi Suan dogumum cok yakın bizamanda cok agırlastım 36+2 ym pandemı yuzunden böylr şeylere kayitılamadım sizindevılk dogum mu olacak
Ftm34 AlazveAnnesi canım zaten netten oluyor zoom programı üzerinden pandemiden dolayı yuzyuze olmuyor bnce katıl yeterli intertin varsa geç kalmış sayılmazsın ilk iki ders çok önemli evet inş benimde ilk olacak nasip olursa
Sbb Öyle değil diye biliyorum bununla ilgili bi aciklama yapmadi, medivia 3bin olmus bu arada 🤗 bende bir sey sormak istiyorum epizyo yapiyor mu mutlaka her dogumunda bilgisi olan var mi acaba