Deletedmom_879 seymen annemin ayaklari ana mileyken sismis vee bir numara buyuk kalmış ayaklari 36 iken 37 olmuş bana suan hic bir ayakkabi olmuyo ne sandalet ne ayakkabi hic birşey bayrama terlik aldim mecbur
elifincennetkusu seymen benimde ödemden çok fazla şişti ayaklarım doktorum 3 gün sonra eskisi gibi olur dedi