Sarenin_annesiii Hic basına gelen oldu mu arkadaşlar biraz önce mutfağa giderken karnımı kapıya çarptım bi anda biraz da sert oldu şimdi de korkuyorum 31 haftaligim yarın da doktora gidicem ama şuan çok korkuyorum başına böyle biseu gelen oldu mu hiç 😔😔😔
Beyziikoo Sarenin_annesiii Korkmayın o anlık sertleşme olmuştur biraz sol tarafınıza uzanın o öyle hemen darbeyi hissedecek kadar yakın değil karnımıza 🙈🙈🙈
Denizyildizii Sarenin_annesiii cnm bişey olmaz bebişine merak etme sadece uyuyorsa ne oluyor yahu diye uyanıp geri uyumuştur☺️ Benim yengem göbeğinin üstüne düşmüştü çok şükür hiç birşey olmadı. Yinede doktorunuza bi söyleyin
kucuktosbik27 Sarenin_annesiii ben bazen yanlışlıkla bir yere çarpıyorum sert olmasada canım yanıyor bebek suyun içinde darbeyi şiddetli olmadığında zarar verecek boyutta hissetmiyorlar. Canının yanması derinin gerginliğinden kaynaklanıyor korkma yani
Sarenin_annesiii Denizyildizii mutlaka soylicem yarın zaten ama hızlı çarptım bi anda karnımın sert yeri çarptı ondan çok korkuyorum
Sarenin_annesiii Uzandım hareketini de hissettim cok şükür bikac kez ama yine de ona bisey olmuş.mudur diye düşünmeden edemiyorum 🥺