Iyi akşamlar hanımlar. 34 haftalık hamileyim ancak son 1 haftadır adet sancısı gibi sancım oluyor belime doğruyo vuruyor son günlerde daha çok sıklaşmaya başladı. Bebeğin hareketleri normal kanamam herhangi bir şey yok. Doktora gitmem gerekir mi? Bir sorun var mı sizce. Ayrıca haftaya memlekete gideceğim 5 saatlik yol doktor izin verir mi yola çıkmamda bir sakınca olur mu?