Herkese iyi akşamlar
19 haftalık hamileyim dün doktora gittim vajinada daha doğrusu çatı dediğimiz kemikte ağrım olduğunu söyledim bi sıkıntı olmadığını ve bebek büyüdükçe olacağını söyledi magnezyum kullanıyorum bir haftadır çok ağrıyır kalkamıyorum uyurken dönemiyorm başına gelen varmı nasıl geçti ne yaptınız yardımcı olursanız sevinirim 😊