Tuu66laaaayyy55 Günün hangi saatinde yaşandı düşme olayı. Belki biliyorsunuzdur ama bazı önerilerim olacak. Tekrar tansiyonunuz düşerse başka sıkıntılarda yaşanmasın diye. Banyoya evde yalnızken girmeyin. Mümkünse çok sıcak olmayan suda oturarak yapın. Mutlaka çıkarken de ayaklarınıza soğuk su dökün. Birçok kimsede özellikle banyo sonrasında tansiyon düşmeleri yaşanıyor. İstirahat ederken ayaklarınızı kalp seviyesinin üzerinde tutun. Aç kalmamaya dikkat edin. Sarımsak gibi Bazı yiyeceklerin de uyku hali hafif tansiyon düşüklüğü gibi etkileri oluyor. En önemlisi çok strese girmeyin. Uzun sürede de ayakta kalmayın sürekli kendinizi dinlendirin. Çok geçmiş olsun. Umarım tekrar yaşamazsınız