Kızlar selaammmmm
cuma günü doktora gidicez ilk defa 5+1 haftalık olucam 😍 perşembe günü 70 çıkmıştı beta değerim, pazartesi günü tekrar kan testi verdim 700 çıktı 4 günde 10 kat artmış resmen. Eğer bu 4 gündede öyle olursa cumaya kadar keseyi görürüz diye düşünüyorum. İkinci gebeliğim ama saatleri sayıyorum resmen 😍🥳 Rabbim güzel sonuçlar aldırsın ☺️ Siz kaç haftalık oldunuz, nasıl gidiyor ?