Kızlar beşik olarak ne aldınız ne almayı düşünüyorsunuz. Ben büyüyen beşik alıcaktım ama bugün baktım biraz büyük geldi. Normal beşiklere baktım oda yüksek geldi çocuk 1 yaşında falan kalkıp düşer vs diye düşündüm. Ablam da ayarlanabilir çekmecesiz beşik alabilirsin dedi. Kafam allak bullak oldu. İlkbebek olunca böyle oluyor sanırım 🙈 alanlarınız fotoğraf atip ve aldıkları yerleri söylebilir mi ? Tecrübeli anneler de fikirlerini sökerse sevirim 🙈