123neslii Merhaba güzel anne ve anne adayları. Bebeğime çocuk odası sonradan hazrlamayı düşünüyorum.2yaşına kadar yatak odasında yanımda kalıcak .2yaşına kadar kullanabiliceği beşik önerilerine ihtiyacım var.Yardımcı olurmusunuz 🤗
canserko 123neslii merhaba :) ben Yoyko nun park yatağından aldım, anne yanı da olabiliyor sallanadabiliyor. bende odayı sonra yapacağım . Şimdilik iki kapalı içi çekmeceli bi dolap ile park yatak aldım.
Sbhtzmn 123neslii e bebek baby plus anne yanı aldım şimdilik 🌸 kararsızım digerinde ama yanınızda olacaksa bence park yatak yada ikeanın besigi olabilir
123neslii canserko bende dolap alıcam aynen dediğiniz gibi beşikte kullanışlı oldun istiyorum odasına geçene kadar kullansın tekrar tekrar beşik arayışına düşmeyelim istiyorum