Btunc evet evet çocuk hastanesi. Gittiğiniz zaman fetal eko çekimi için söylerseniz yardımcı oluyorlar. Timur bey diye bir doktor var ona göndermişti doktorum. Sonra 30. Haftamda bidaha cekilmem gerekiyordu bu seferde savaş demirpence diye bir doktor var çocuk kardijolojisi ile ilgileniyor onun muayenehanesinde bakilmistim. Ne için gideceksiniz bilmiyorum ama açıkçası behcette çok ilgilenmedi doktor.