Pnrnbds İlk gün 87 çıktı 2 gün sonra 136 çıktı Dr sağlıklı Bi gebelik olmayabilir diyor. Kafam karışık. 2 gün sonra tekrar yaptıracağız. Bu durumu yaşayan var mı? Önerileriniz nedir
Liyasare Pnrnbds takıp etmelisiniz artık çok az artmış normal de 2 günde bir iki katına katlanması gerekiyor artış olmazsa bozuk gebelik oluyor üzmeyin kendinizi dediğim gibi kan testini 2 günde bir verin artış olur inşallah canim
Pnrnbds Liyasare teşekkürler, 189 oldu şükür gebelik var dedi fakat bugün de pembe si Bi lekelenmem oldu. Progestan başladık inş. Sağlıkla büyür çook nazlı Bi bebek olacak belliki
Liyasare Pnrnbds maşallah canım progestan kullan lekelenmelerin de gidecek inşallah allah saglikla kucagina versin inşallah rabbim öyle büyük ki dert tasa vermesin gerisini takma kafana uzan dinlen bol bol bugünler de geçer allah’ın izniyle 🙏🧿