Aysun1983 Merinosunannesii Esra_80 kızım da 13 yıl önce Almancı 😀akrabalar getirmişti o zaman Türkiye de yoktu artık var Almanya da çok tercih edilen bir marka
Aysun1983 Esra_80 valla bende tavsiye üzerine aldım desem yalan olur cnm deterjan yumuşatıcı şampuan ıslak mendil hep bu marka aldım baktım oda var lazım olur belki önlem amaçlı alayım dedim 😀
Kayrammom Esra_80 her bebiş farklıdır 🥰unibaby deneyin memnun kalmazsanız sudocrem gerçekten pişiğe birebir.
Esra_80 Busbus58 ben bhnu yüzümde kullanıyorum😂Bunada iyi dediler ama bakalım artık bu krem ve bepantolda kaldım
Merinosunannesii Aysun1983 hemde uygun 😂😂cok tercih edilen ve içeriği temiz diye tercih ettim bende umarım memnun kalırım daha doğrusu kızım insallah beğenir 😂😂
Eck Esra_80 açıkcası sudocrem üstüne tanımıyorum kızımda kullandım memnun kaldım şuan hamileyim nasipse yine bu kremi kullanacağım
Eslemssmom Esra_80 bephantol kızıma da onu kullanıyorum çok etkili bence pişik olsa bileni sürüşte geçiriyor 🥰
Elftml08 Esra_80 ben sudo krem kullanıcam herkes çok tavsiye etti bakalım bende aldım baktım güzel e benziyo bakalım
Smmom95 Esra_80 ben bi arkadaşımın önerisiyle sağlık ocağı doktoruma yazdırsım pişik kremini ismin Hamazinc