Ckaragoz Kızlar aksam üzeri alt tarafa bi ağrı vurmaya başladı. Sürekli değil sızlama gibi hafiften. Normaldir dimi. 28. Haftaya girdik. Benek büyüdükçe olur diye düşünüyorum ama tabi aklımız arada kötüye de çalışıyor 🥴🥴🥴
Eflalhuma Ckaragoz normal magnezyum kullanıyomusunz bnde o haftalar öyleydim magnezyum werdi doktorum sabah akşam içiyorum iyiyim
Mlkrfk Ckaragoz benim de öyleydi birde bende kaşık ağrısı da oluyordu karnımda sertleşme. Erken doğum riski var dedi doktorum ama sizi korkutmak istemem tabiki herkesin farklı. Magnezyum içiyorum şu an iki farklı ilaç verdi birde fitil onları kullanıyorum
Ckaragoz Eflalhuma içiyorum kuzum ama bu ara iki günde bi ıctim sanırım acaba ondan mi oldu ki. Etki eder mi hemen.
Ckaragoz Mlkrfk kasik da agrım yok kuzum sertleşme de olmadi ama arada vajinaya sol taraftan sızlama oluyor. Cumaya randevu aldim bakalim gideceğim. Insan herşeyden korkuyor iste. Yerimden kalkmıyorum şuan biraz dinlenim bakalim inşallah geçer 😟😟😟